PARAMANIA GTX A TÁBOROZÓK ÖRÖMÉRE, VÉGRE MEGÉRKEZETT!

 

A kiváló ernyőiről ismert cég a fejébe vete, hogy megalkotja a tökéletes Cross Country szárnyat.
A projekt sikerrel zárult, úgyhogy az átlag klub pilóták utazása véget ért. Vagy igazából csak most kezdődik el?
Míg az unokatestvér GTR kifejezetten az éles kanyarokra, és szlalomozós mókákra lett kihegyezve, addig a GTX célja a kényelmes, gyors cirkálás nagy távolságokra. A kupola durvább légköri viszonyok között is minimális pilóta beavatkozást igényel. A felszállás nevetségesen könnyű vele, még a párás reggeleken is.
A trimm rendszer széles sebesség-tartományban alkalmazható, fenntartva a precíz, könnyű és progresszív kezelést.
A GTX kényelmesen lassítható, hogy termikes időben laposabban fordulhassunk vele.
Mind a GTR és a GTX osztozik a legújabb lamináris áramlású MCJ(Mike Campbell-Jones) reflex szárny cellákon. Ez a megoldás tartalmaz egy integrált fékezés-csökkentési rendszert, amely a kilépő éleknél gondosan elhelyezett lyukak segítségével kiegyenlíti nyomást. Az eredmény pedig élvonalbeli technológia,  minimális teljesítmény különbség, gyors és a lassú sebesség és a lapos polár görbe.
A Gin gyártói tapasztalata és a Paramania mérnöki profizmusa garancia a legmagasabb színvonalra.

 

Az ernyőről bővebb infót itt találtok:
http://www.flyparamania.com/index.php?option=com_content&view=article&id=210&lang=en

 


 

PARA-SHIELD ENRYŐ ÁPOLÓ SPRAY!

 

parashield

 

A minap böngészgetve a netet bukkantam rá erre a "kupola karbantartó" anyagra.
A forgalmazó szerint a következőket nyújtja a szer:
A leghatékonyabb UV védő-és tömítőanyag, ideális SkyTec Ripstop nylon, gelvenor és F111 Ripstop anyagok kezelésére. Visszaállítja és kitölti porózus ernyők felületét és nem utolsó sorban újnak ható megjelenést kölcsönöz a szárnynak. A Para-Shield felélénkíti színeket, taszítja a vizet, koszt és a port, de ami a legfontosabb - védi ernyőnket a káros UV sugárzástól.

A forgalmazó továbbá felhívja a figyelmet, hogy a P-S nem impregnáló anyag, úgyhogy már nem repülhető, rossz porozitású ernyőket nem újíthatunk fel vele, csak a még használatban lévő szárnyak állapotának javítására, állagmegőrzésére alkalmazható.

 

Megrendeltem magamnak egyet, hogy leteszteljem a hatását.
Ha megvan a teszt, természetesen leírom, mik az eredmények.

 

Vállalkozó szelleműek itt rendelhetik meg (kb. 10.000Ft-os áron): http://blueskyppg.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=217

 


 

POLINI THOR 200 TUDÁSBÁZIS A FACEBOOKON!

 

polini-fbEgy nagyszerű kezdeményezés látott napvilágot nemrég a szerencsés Polini Thor 200 tulajdonosok részére.
Az oldal kiváló visszajelzést és tanácsot ad bármilyen a motort érintő kérdéssel kapcsolatban.
Szerintem, ez egy jó ötlet, és remélem, hogy más gyártók is ráéreznek majd a termékük támogatásának eme nagyszerű formájára.

 

Itt érhető el: https://www.facebook.com/PoliniThor200Owners

 


 

A PEHELYSÚLYÚ ROTOR H-130!

 

technofly-h-130

 

Új hátimotor látott napvilágot, mégpedig a TechnoFly lengyel gyártó gondozásában.
Igen, ez az a cég, amely a Ventor 125-öt is megálmodta. A 13.3Kg-os könnyű motort, kuplunggal, fogaskerekes hajtással és elektromos indítómotorral.Az évek során gyűjtött tapasztalataik most arra ösztönözték őket, hogy készítsenek egy még könnyebb hátimotort.
Ezt úgy érték el, hogy a tengelykapcsolót, a fogaskerekes áttételt és az indítómotor elhagyták
Így született meg a berántóval indítható, szíjhajtásos csoda, aminek súlya csupán 11.3Kg és a cég állítása szerint 65Kg tolóerőt képes magáből kipréselni!
Mivel számos alkatrészt kihagytak az új szerzeményből így nem csak a súlya, hanem az ára is csökkenhetett.
A TechnoFly mérnökei a motort úgy tervezték, hogy a vízszintesen elhelyezett hengerfej javítsa légáramlást.
A mesterek a motort egy AirConcept Titanium paramotor keretbe helyezték, így a gép összsúlya üzemanyag nélkül nem több, mint 19.6Kg

 

A gyártó linkje: http://techno-fly.eu/rotor-h130

 


 

HIHETETLEN, DE MÉGIS VALÓSÁG AZ APCO ÚJ ERNYŐJE A LIFT!

 

Az Apco első széles körben használható reflex szárnya.
A Lift a Force-ból született újjá, hogy betöltse méltó helyét a klasszikus hátimotoros szárnyak tartományában.
Ez nem egy lebutított változat, hanem egy teljesen új szárny.
A célközönségébe azok a pilóták tartoznak, akik szeretnek örömrepülni egy könnyű, sziklaszilárd reflex szárnnyal, ami kiváló teljesítményt és hihetetlen sebességet produkál (vmax. 62+ km/h).
Az ernyő tervezésénlé nem kötöttek kompromisszumot sem a sebesség, sem a teljesítmény rovására. A hülyebiztos startoláshoz már-már álomszerű kezelés párosul a biztonsággal karöltve. Ezek azok az értékek, melyek lenyűgözik a pilótákat minden egyes felszálláskor.
A LIFT tökéletes választás minden pilóta számára, aki szeretné élvezni távolságokat, a  stresszmentes repülést, vagy éppen csak játszadozna egy kicsit a levegőben.
A kupola 2 mréetben készül (S, M) 75-165kg-os súlyhatár lefedettséggel.
Az ernyőt felszerelték az egyedülálló SRS® rendszerrel, ami lehetővé teszi a kényelmes lassú a felszállást és leszállást.
Beépítésre kerültek továbbá a HIT® szelepek (APCO sajátosság), hogy biztosítsák a maximális stabilitást és a belső szárny nyomását bármilyen szögben is érkezik az áramlás. A jó öreg Mylar merevítőket a Flexon Battens® váltja fel, mely megtartja a tökéletes profilt és hosszú távú egyenletes teljesítményt biztosít, karbantartást nem igényel, és nagy súlyt takarít meg.

 

Szerintem a videó magáért beszél. Alig várom, hogy láthassam élőben is.

 


 

TUNÉZIAI PÁRBAJ: A SIVATAGI TÚRA!

 

11 napos utazás Tunéziában, repülés, motorkerékpár, videó, nap, sivatag... Mi kell még?
Pascal Vallée (hátimotoros a francia bajnok) és Fabien Couderc (a francia enduro bajnok) egyesítették erőiket és egy baráti párbajt vívtak a tunéziai sivatagban, földön- és levegőben. Nem mindennapi felvételek. Ezt látni kell! 

 


 

A MADSEN FÉLE ERNYŐ HAJTOGATÁSI MÓDSZER!

 

Ez egy nagyon klassz siklóernyő csomagolási módszer. A lényege az A sor összegyűjtése. Nagyszerűen működik ha szél fúj, vagy ha nagyon sietünk. Cellára hajtás 3.5 perc alatt! Nagyon ötletes, köszönjük!

 


 

PARAMANIA REVO2 REFLEX PPG ERNYŐ TESZTREPÜLÉS!

 

A Paramania csapat pilótái Emilia Plak, Dean Eldridge és Pascal Campbell-Jones próbálgatják az új Revo2-t Franciaországban. Gyönyörű, ahogy nulla szélben startol és landol. Gyalogernyőzésre is kiválóan alkalmas.

 


 

AERIUS THERMAL ÉS HOODY BAG

 

A THERMAL BAG az egyetlen szigetelt táska, mely megvédi a repülős eszközeinket a rendkívül káros hőhatásoktól / fagytól például ha egy forró nyári napon az autóban ne adj isten a csomagatartóban felejtettük volna drága felszerelésünket. A legkisebb "termószatyor" ára 75 €, a legnagyobbé pedig 90 €.

 

thermal_bag

 

A HOODY BAG az Aerius válasza a cellára  való összehajtásra, tárolásra.
A "kapucnis szütyő" a tökéletes eszköz, hogy gyorsan hajtsuk cellára szárnyunkat, miközben biztosítja, hogy minden mylar védve legyen a megtörések ellen.
Ez a "szütyő" az egyetlen, amely egy speciális nyílással rendelkezik a kilépőél végén, lehetővé téve, hogy az ernyőt úgy rakjuk el, hogy azt nem csatoljuk le a beülőről. Ennek a funkciónak a hátimotoros közösség különösen örülhet.
AHOODY BAG gyártásánál rugalmas pántokat alkalmaznak, hogy egyaránt használható legyen verseny és normál siklóernyőknél is.
A normál méret ára 40 €, míg az XL-esért 50 €-t kell fizetnünk.

 

hoody_bag

 

Tudj meg többet a gyártó honlapján: http://www.aerius-air.com/

 


 

SZUPERMOBIL-PILLEKÖNNYŰ PPG TRIKE AZ ALUFLY-TÓL!

 

Csupán 7Kg a részben szétszedhető és 8,5Kg a teljesen moduláris keret súlya! Ezáltal hihetetlenül könnyűvé válik a szállítás. Az összeserelés nem tart tovább 10 percnél. És ami a legjobb az egészben, hogy kompatibilis a legtöbb forgalomban lévő paramotor kerettel. Tehát elég a terepen eldöntened, hogy trike-al indulsz-e, vagy gyalogosan vágsz neki a felszállásnak. A gyártó oldala: alufly.it

 

alufly

 


 

WEATHERSPARK: EGY SZUPERJÓ IDŐJÁRÁS-INFORMÁCIÓS OLDAL!

 

Feltétlenül nézzétek meg ezt a nagyon részletes időjárás előrejelzéssel foglalkozó oldalt!
Nagyon hasznos információkkal szolgál repüléshez, lovagláshoz, falmászóknak, kiteozáshoz és a legtöbb outdoor sporthoz. Link: www.weatherspark.com

 

weatherspark

 


 

PARACHUTTER - AZ AUTOMATA MENTŐERNYŐ KIOLDÓ!

 

Kobra-Parachutter

 

A Parachutter egy új generációs mentőernyő speciálisan a hátimotoros és ultrakönnyű pilóták számára, valamint UAV (pilóta nélküli légi járművek)-hez.

 

Az új koncepció az automatikus kioldást teszi lehetővé, rakéta / ballisztikus technológia alkalmazása nélkül, ezzel elkerülve a jellegzetes magas költségeket, szállítási problémákat és a véletlen aktiválás veszélyét. Az eljárás egy egyedi fejlesztésű pneumatikus technológián alapul.
Egy kompozit hengerbe van hajtogatva a mentőernyő, aminek a végében egy sűrített levegős kapszula és egy felfújható ballon található. A kioldót megnyomva a patronból a levegő a ballonba áramlik, mely kitölti a hengert, amiben a mentőernyő foglal helyet, így az nagy sebességgel kilő a tartályból.
A tartályon egy nyomásmérőt is elhelyezte, mellyel nyomon követhető a kioldó patron állapota.
A gyár 1 év nyomásgaranciát vállal a termékre.
Minden modellt elláttak szerelési konzollal és biztonsági berendezéssel, hogy elkerüljék a véletlen aktiválás a földön.
Kapható 100-340Kg- os terhelhetőségű ernyőkkel. Az egész cucc súlya kb. 5Kg

 

Az ára a hasonló mentőeszközök töredéke, viszont még így is elég borsos 1500 Euro küröl mozog.

 

És íme, így működik:

 


 

PI-WI - A VILÁG ELSŐ VEZETÉK NÉLKÜLI HÁTIMOTOR GÁZKARJA!

 

Jellemzők:

- indítómotor kezelés
- motor mebszakító gomb
- tempomat
- beépített rezgő jelzés
- alapjárati és max fordulat beállítási
  lehetőség
- reakcióidő beállítás

Előnyök:

- vezeték nélküli: nincs tekeredő kábel
- kiegyensúlyozott bal / Jobbkezes
- könnyű vezérlőegység
- rendkívül pontos gázadás
- gyors összeszerelés

Megbízhatóság:

- kódolt adatcsere a vevővel
- három különböző biztonsági szint
- hosszú élettartamú elem  és biztonságos
  működés
- francia gyártó, a termék tesztelését
  egyenként minden egységgel elvézik

Ára kb:  320 £

A gyártó oldala: http://www.pi-wi.fr

Pi-Wi

Pi-Wi2

 

 

 


 

GÁZADÁS MUTATÓ UJJAL? EZ A CAMELEON FINGER THROTTLE!

 

cameleon-thr

 

Ugyan nem újdonság, de biztosra veszem, hogy sokan nem hallottak még erről a fantasztikusan praktikus és egyedi kis szerkezetről.
Ezzel a mutató ujjunkra szerelhető kis "kaméleonnal" DIGITÁLISAN tudjuk szabályozni hátiröfögőnk fordulatát.
A szerkezet a modellezésben is alkalmazott kis szervómotort használja a karburátor szabályozására. A dolog praktikussága abban rejlik, hogy a kezünk szinte teljesen felszabadul mutatóujjunk kivételével. A szerkentyű kapható jobb és balkezes változatban is. Az ára viszont elég borsos: 195 Euro szállítással.
Bővebb infó és megrendelés itt: http://www.aef-gliders.com/

 


 

MEGJELENT A GYÖNYÖRŰ SZÖRNYETEG! POLINI THOR 200

 

thor_200

 

Úgy tűnik véget ért a Simonini uralkodása a 200 köbcentis kategóriában.
A Polini Thor 200 egy új sztenderdet állít fel a nagy tolóerejű motorok között.

 

A kis testvér (Thor 100) már bizonyított a piacon. Most eljött az idő, hogy eljátszadozzunk egy kicsit a bátyóval is.

Az új jövevény egy sor új technikai megoldást tartalmaz, mint például a teljesítmény / nyomaték arány javítása, csökketentett vibráció, kompakt design, optimalizált lendkerék és hőelvezetés. Méltán lett így a legjobb súly / erő arányú motor a többi között.

 

A technikai paraméterei a kvöetkezők: 193ccm, 64mm furat, 60mm löket, öntött-könnyűfém hengerfej, 29 lórerő!!! 7400-as fordulaton!
A henger bélése nikkel-króm, melyben a nagy szilícium tartalmú, gravitációs dugattyú 2 krómozott és nitridált acélgyűrűt kapott.
A kipuffogó rendszer teljesen kézzel készített a jobb minőség érdekében. A hangtompító úgy tervezték, hogy a lehető legkissebb méretű legyen. A csökkentett külméret javítja az aerodinamikai értékeket és alacsonyabb zajszintet tesz lehetővé.
A kényszerhűtési rendszer optimalizálja a teljesítményt és fenntartja az egyenletes hőmérsékletet.
Az erőátviteli tengelyt úgy tervezték, hogy biztosítsa a kényelmet repülés közben, mivel a rendszer jelentősen csökkenti a rezgéseket.
A centrifugális kuplung megadja a legmagasabb biztonságot az indítás, a felszállás, repülés és leszállás során is.
A Thor 200 motor megkapta az új Polini "Flash Startert", melyet már ismertettünk egy korábbi cikkünkben. A motort lehet elektromos önindítóval is kérni.

 

Nagy teljesítmény, alacsony üzemanyag-fogyasztás, a teljesítmény optimalizálása minden fordulatszámon, köszönhetően a PWK Ø28 karburátornak.

 

29 LÓERŐ! TE JÓ ÉG! IRÁNY A NAGY KÉK ÉG!
Jókora seggbe rúgás, az biztos. Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem kell egy ilyen! :)

 

További részletek és képek itt: http://www.polini.it/en/page_544.html

 


 

REPÜLÉSI NAPLÓ A TELEFONODRA INGYEN!

 

FreeFlight-Airlog

 

Megjelent az App Store-ban az ingyenesen letölthető Flight Airlog.
A program segítségével a pilóták repülési naplójukat vezethetik a telefonjukon.
Sajnos egyenlőre csak angol és francia nyelveken "beszél".
A repülés részletei egy egyszerű űrlapon keresztül vihetők fel, mely egy noteszt is tartalmaz a megjegyzéseink/leírásaink számára.
Szűrhetjük a felvitt adatokat repülési hely, ernyőtípusok, vagy akár év szerint is.
Könnyen megnézhetjük az adott évben repült óráink számát, vagy akár az adott ernyővel repült időt is.

 

Az ingyenes Flight Airlog kompatibilis az iPhone, iPod touch és az iPad készülékekkel.
Futtatásához iOS 4.2 vagy újabb szükséges.

 


 

PARAMANIA REVO2 TESZT!

 

revo2

 


A következő generációs kezdő reflex szárny, ami a haladó ernyők érzetét kelti, mégis a minősítése csak  EN B. Ezzel a Revo2 az első igazi reflex szárny, ami áthidalja a szakadékot, hogy a pilóta könnyen megtanuljon repülni, és egyúttal az első kedvenc ernyője lehessen, amely lehetővé teszi a biztonságos, szórakoztató és sokoldalú repülést több éven keresztül.

 

Design
Egy olyan szárnyat szerettek volna megalkotni, melyet jobb teljesítmény és sokrétű használhatóság jellemez, továbbá mindent tudjon amit Revo1-ben jó volt. Felhasználhatóságát tekintve széleskörű legyen haladó és különösen kezdő pilóták számára.


Földön
Ha valakinek még fenntartásai vannak a reflex forradalomhoz való csatlakozással kapcsolatban, mert nehezebben startol az ernyő, akkor a Revo2 majd hatályon kívül helyezi mindezt. Amint meghúzzuk az a hevedereket a Revo2 nagy cellái csak úgy isszák a beáramló levegőt és gyönyörűen feltöltik az egész szárnyprofilt. A szárny nagyon szépen kezelehető a földön a fékekkel, vagy akár a d-sorokkal is, hasonlóan, mint egy nem reflex profilos ernyő.
Ami igazi plussz, hogy nulla szélben, belefutós startnál hihetetlenül könnyen startol. Alapvetően, ha tudsz futni és közben a kezed magasban tudod tartani, akkor biztos a siker.  

 

Levegőben
A levegőben a Revo2, kompakt és stabil ernyő érzetét kelti. Termikus időben kitrimmelve döcög egy kicsit, viszont, ha visszavesszük alaphelyzetre, hogy a Revo2 végezze a dolgát, akkor szépen megnyugszik a szárnyunk. Tehát elmondhatjuk, hogy a Revo2 egy fantasztikus betekintés, hogyan is működik a reflex technológia. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a Revo2 olyan tulajdonságokkal bír, mint amit eddig csak magasabb kategóriájú szárnyaknál érezhettünk.
Személy szerint éppen arra gondoltam, kéne frissíteni egy új ernyőre, ha volna egy szárny, ami kiszolgál pár évig, vagy tovább és leszállni is olyan egyszerű vele, mint a felszállás J.
 

 


 

DUDEK MÁGNESES FÉKFOGANTYÚK!

 

A Dudek Easy Keeper egy saját mágneses rögzítő rendszer a fékfogantyúkhoz.Erős neodímium mágnesek segítségével tartja a fékeket a helyükön. A Dudeknél a 2009-től készült siklóernyőknél már alapból ezt szerelik fel. A mérnökök gondoltak a régebbi ernyők tulajdonosaira is, így az Easy Keepert önálló szerelőkészletként is lehet kapni. A felszerelés nagyon egyszerű.
Tulajdonképpen a fékfogantyúkat kell lecserléni a kitben lévőkre és a megfelelően előkészített mágnest kell rávarrni a hevederre.

 

easykeeper

 


 

ÚJ SPORTÁG SZÜLETETT PARANASTICS NÉVVEL!

 

SUPERDELL egy új fantasztikus sportot talált ki, melyet Paranastics-nak nevezett. Profi ernyőkezelési gyakorlatok ötvözve a gminasztikával. A dolog egyszerű. Az ernyőd segítségével mássz meg falakat, kocsikat, házakat vagy amit csak akarsz. A kiteolást csak jobb pilótává tesz bemmünket, mondta. Aki nem ismerné SUPERDELL tulajdonosa és gyártója a Flat Top hátimotornak.

 


 

SOL EGY SOROS SIKLÓERNYŐ PROTOÍPUS!

 

Mindenkinek, aki eddig kételkedett, hogy lehetséges egy soros siklóernyőt készíteni, a Sol prototípusa a bizonyíték, hogy lehetséges! Itt van a videó bizonyítja, hogy a srácok tényleg megcsinálták! A Sol ernyője mindenképpen hatalmas előrelépést hozhat magával a vitorlázó technológia terén. Úgy tűnik, hogy a kupola használható, viszont arra kíváncsi lennék, hogyan kezeli a csukódásokat, termikeket és a fordulásokat. És, hogy lehet vele mondjuk B-stallt húzni? Nagyon izgalmas, nem? Kíváncsi lennék, mit muzsikál egy hátimotor fölött.

 


 

SZUPERKÖNNYŰ BERÁNTÓ RENDSZER THOR MOTOROKHOZ!

 

polini-flash

 

A Polini kifejlesztett egy korszerű, könnyebb berántó rendszert a Thor motorok indításához.
Az új fröccsöntött berántót úgy tervezték, hogy kompakt méretű és könnyű legyen. De fő jellemzője a rendkívül ügyes energia hasznosítás, hogy elindítsa a Thor motort is vele a hátadon, vagy repülés közben. A FLASH STARTER egy fejlett indító rendszer, amelyben mechanikailag egyedien elrendezett  speciális rugók találhatók. Ez az új rendszer képes csökkenteni a kiindulási erőfeszítést 75%-kal és csökkenti a kompresszió és visszarúgás hatásait is. A POLINI FLASH STARTER upgrade kit könnyen illeszkedik, és kompatibilis az összes korábbi Polini THOR motorokkal.

 

Végezetül egy videó a rendszerről működés közben:

 


 

CSŐRLŐZD FEL MAGAD A SKYNCH-EL!

 

A Skynch rendszer a módja annak, hogy a szóló siklóernyős elstartoljon anélkül, hogy egy hegyre, vagy csőrlőpályára kelene kimennie. A szerkezet egy autóra szerelhető vontatót- csörlőt tartalmaz, amit a pilóta maga tud távirányítással vezérelni.
Sok éves fejlesztés után a Skynch mára már a fogyasztók által is elhérhető termékké nőtte ki magát.
Csendes futású, korszerű darabról van szó, ami az ég felé húzza a pilótát. A szerkezethez 1000m dynema zsínór, felszerelő konzol, autostop és távvezérlő tartozik. A szerkezetet elég borsos 6.700 Euró+Áfa áron mérik. További információkat/videókat találsz a Skynch.com -on.

 

skynch

 


 

SIKLÓERNYŐS RENDŐRÖK?

 

A Palm Bay-i rendőrség a SOAR projekt keretein belül Parajet motorokat és Paramania szárnyakat alkalmaz a rendőri munkához.
A sikeres Palm Bay rendőrség az új és a rendőrség számára rendkívül szokatlan felszerelések segítségével már számos sikeres küldetésen van túl.  Joe Eakins és Mark Renkens hadnagy már tesztelt különböző szárnyakat 2009-ben és 2010-ben, majd  a Paramania Revo2-t találták a legalkalmasabbnak a rendőrség számára. A munkájuk során nehéz körülmények között kell jól teljesíteni az ernyőiknek. Az időjárás nagyon változékony. Néha nedves, páradús a levegő, máskor forró- száraz napok jönnek és az olykor felerősödő szél is megnehezíti munkájukat. A srácok nagyon bizakodva állnak a program használhatósága mellett. A felszerelés könnyű kezelhetősége lehetővé teszi számukra, hogy jobban összpontosítsanak az aktuális küldetésre. Az országban több rendőrkapitányság is érdeklődést mutat a hátimotoros projekt iránt. Ki tudja, lehet, hogy ez lesz a jövő?

 

palm-bay-police

 


 

KIMAGASLÓ TUDÁSÚ GPS-VARIO KOMBÓ iPhone TULAJOKNAK!

 

A minap láttam a youtube-on ezt a nagyon profi iPhone alkalmazást, amivel egycsapásra GPS-es varióvá varázsolhatjuk telefonunkat. A program képes útvonalak rögzítésére, google térkép offline használatára, repülési adatok exportálására és még nagyon sok mindenre, mindenzt 4,99Euros áron!

 


 

SIKLÓERNYŐS TÁVIRÁNYÍTÓS MODELL!

 

Jó szórakozás annak, aki inkább a földről szeretné irányítani az ernyőjét, vagy csak erős a szél a normál ernyősrepüléshez :)

 

A modellek beszerezhetőek a http://www.opale-paramodels.com/  oldalon.
A készítők nem viccelnek. Van acro, hátimotoros, trikeoks verzió is. Az ára viszont elég húzós, mert a legolcsóbb is 259Euro!

 


 

RR BASE SYSTEM - A MENTŐERNYŐK ÚJ GENERÁCIÓJA!

 

Hihetetlen, őrületes! Egyszerűen Sup'air! :)

 


 

MEGJELENT A SKYWALK ELEKTROMOTOROS BEÜLŐJE E-Walk NÉVEN!

 

e-walk

 

A készülék tulajdonképpen egy Skywalk beülőbe épített elektromotor és a hozzá tartozó áramforrás.
A motoros beűlős kombó 11 perc műkődést tesz lehetővé és 50kp tolóreővel rendelkezik. Az egész cucc súlya beülővel 25kg.
E-Walk képek és videók: http://www.e-walk.org/bildervideos/?album=2&gallery=1

 

A Yuneec Epac-jához képest ez azért elég sovány teljesítmény, ugyanis az Epac 25-30 percig képes teljesíteni, igaz ugyan, hogy 5kg-al nagyobb is a tömege.
Yuneec Epac: http://yuneeccouk.site.securepod.com/paramotor.html

 


 

MEGJELENT A HÁTIMOTOROSOK NAGY ÖRÖMÉRE A POLINI ÁLTAL FEJLESZTETT GÁZKAR!

 

POLINI-throttle

 

Az új gázkar ellenálló, könnyű erősített műanyagból van. A kialakítása nagyon ergonómikus és kicsi. Hipoallergén tépőzárral szállítják. A kar 3 perc alatt átalakítható job, vagy balkezesre. Egy erős rugó felel a gázkar alaphelyzetbe kerüléséért. A leállító kapcsolót a fogantyú tetejére helyezték, hogy elkerüljék a véletlen motorleállásokat. A gázkar megvásárolató az Interflyppg.eu -nál Budaörsön

 

 

 

Breadcrumbs